بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


اگر پژمان منتظری را در ترکیب تیم داشتیم....

http://upload7.ir/imgs/2014-03/15120260101951550064.jpg

با وجود اینکه استقلال در دیدار مقابل الجزیره امارات نمایش نسبتا خوبی را به اجرا گذاشت اما نبودن بعضی از بازیکنان بدجوری توی ذوق میزد و باعث حسرت بیشتر ما هواداران و حتی کادرفنی تیم شده بود.
اگر استقلال از پژمان منتظری در ترکیب تیم خودسود می جست، آنگاه لازم نبودبه غلام نژادی که در این دیدارباعث محتاط شدن خسرو حیدری شده بود_خسرو بهترین بازیکن زمین بود و بسیار، بسیار، بسیار، عالی بازی کرد،اما اگر یک بازیکن مطمئن تر در پشت سرش بازی می کرد، امکان آنکه یک تنه تیم را به پیروزی می رساند خیلی زیاد بود_در نتیجه حیدری با فراغ بال بیشتری در حملات تیم شرکت میکرد و احتیاج نداشت مقدار زیادی از انرژی خودش را صرف برگشتن به زمین خودی و کمک به خط دفاعی در جناح راست تیم کند!
اگر منتظری در ترکیب تیم بودامکان اینکه قلعه نویی از وی حداقل در قلب خط دفاع استفاده میکرد و به امیر حسین صادقی که از ناحیه بینی مصدوم بود و در تمرینات تیمی در طول یک هفته گذشته فعالیت کمتری کرده بود،بازی نمی داد.
اگر منتظری در ترکیب تیم بود،سرمربی استقلال امیر حسین رو به دفاع چپ می برد و هاشم بیک زاده را که در این دیدار سمت چپ تیم را به یک اتوبان تبدیل کرده بود به یک خط جلوتر می برد و در نتیجه اجازه نفوذ بیشتری پیدا میکرد و نیز در قسمت دفاعی در جناح چپ تیمش کمتر آسیب می دید.
اگر پژمان منتظری ازتیم جدانشده بود،امیر قلعه نویی برای بازی برگشت مقابل همین الجزیره برای پیدا کردن جایگزین حنیف دو کارته و احتمالا امیر حسین مصدوم از ناحیه بینی به چکنم ،چکنم نمی افتاد!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 28 / 12 / 1392برچسب:لیگ قهرمانان آسیا,استقلال,پژمان منتظری, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com